Wat kunt u doen als u ontevreden bent over uw behandeling bij Kinderpsychologen-nhn?
Het kan gebeuren dat u toch niet tevreden bent over uw behandeling bij Kinderpsychologen-nhn. Bespreek uw klacht eerst met uw behandelaar. Vaak leidt zo’n gesprek tot een passende oplossing.
Klachtenfunctionaris
Als bovengenoemde stap onvoldoende resultaat oplevert, kunt u uw klacht voorleggen aan de externe klachtenfunctionaris. Kinderpsychologen-nhn maakt gebruik van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. De klachtenfunctionaris staat u bij met advies en het formuleren van uw klacht en bemiddelt bij het komen tot een oplossing. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Via deze link kunt u uw klacht insturen naar de klachtenfunctionaris. https://forms.zenya.work/w0okdy8q6y/565
Contactgegevens Quasir:
Telefoonnummer: 06 48445538 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur)
Email: bemiddeling@quasir.nl
Uiterlijk binnen 48 uur (op werkdagen) na uw melding wordt u terug gebeld of gemaild, bij geen gehoor.